Kawasaki ER6n
2005.06.29. 14:06
Aki azt gondolta, hogy valami vicc a Kawasaki ER6n, most megbizonyosodhat: nem az.
Megrkezett a hivatalos megersts a Kawasakitl, nemcsak gyrtani kezdik az ER6n-t, de nhny napon bell mr a tesztel jsgrk rendelkezsre is bocsjtjk az els pldnyokat. A modell, ahogy a neve is mutatja az ER5 utdja avagy nagytestvre. Sok adatot egyelre nem ktttek a nagykznsg orrra, ezzel nyilvn vrnak az szi "szalon-szezonig": azt lehet tudni, hogy a motor ra nagyjbl hatezer eur lesz.
Klikk a kpekre a nagytshoz.
A blokk egy prhuzamos kthengeres, 649 kcm-es. Legnagyobb teljestmnyt s nyomatkt egyelre titok fedi (becslsek szerint gy hetven lert adhat le). Az erforrs teljesen j, ebben a modellben debtl. A prhuzamos kt henger nem kimondottan trend manapsg, mindazonltal komoly rvek szlnak mellette: sokkal gazdasgosabb pldul a kivitelezse, mint egy komplexebb V2-es, ez pedig a kedzmotornak is ajnlott jrm ellenrtkn is rezteti jtkony hatst.
Az ER6n kpregnybe ill, egyedi kllemmel br, szpen felltztettk. A Benelli TNT-re emlkeztet oldalt fut csvek nagyot mutatnak, a fnyszr is klnleges (a Brutaln s az Aprilia vekkel korbban Milnban bemutatott prototpusn, a Shiveren lehetett ltni hasonlt). A vz szintn nem mindennap lthat gymnt-szerkezet, a hts lengscsillapts cantilever-sma szerint, oldalt trtnik. A kipufog a motor alatt helyezkedik el, tkletes Buell-stlusban. A kerekek ugyanazok, mint a 636-os Ninjn, margarta-trcskkal (m a Z750-nl alkalmazott sz megoldssal, ami szintn gazdasgosabb). A kpek analg-digitlis mszerpanelt sejtetnek.
|