mE
 
TeSzTeK, HíReK....
 
VeRsEnYzŐkRőL
 
ÍrJ IdE!
 
rÁdIó
Szuper Rádiók!
 
cHaT
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
StAtIsZtIkA
Indulás: 2005-04-02
 
ZeNe
 
2006os MOTORISMERTETŐ
2006os MOTORISMERTETŐ : Magyarországon az MV Agusta 910 R

Magyarországon az MV Agusta 910 R

  2006.03.09. 17:46

A székesfehérvári Motorszalonban, hazánkban elsőként megtekinthető és megvásárolható a Brutale 910R.

 

Megnyerő stílus, kiemelkedő technológiájú erőforrás és vérmérséklet jellemzi. A rajongó szemek részére modern berendezéseket és részleteket kínál a motorkerékpár. Mindezek a tulajdonságok régóta felismerhetők a 750 és 910-es modelleken. Próbáljuk meg ezen tulajdonságokat megnövelt teljesítménnyel, egy versenymotor jobb fékezési és dinamikusabb kezelhetőségi jellemzőivel fokozni. Ez a 910 R. Ez egy mindennapi használatra született motorkerékpár, de megfelelő körülmények között alkalmassá teszik a vezetőt olyan motorozási élmény átélésére, amelyet leginkább a verseny motorkerékpárok biztosíthatnak.

Az MV Agusta Brutale 910R az S változatból származik, megtartva mindazon elegáns vonásokat, melyek igazán kedveltek voltak a nagyközönség által. Mindamellett számos olyan változtatást végeztek a motorkerékpáron, mely által még dinamikusabb és agresszívebb lett. Amennyire a külalak engedi, az R változat jellemzői az alap S változat váz és mechanikus jellemzőihez igazodnak.

A motort olyan óriási stílusjegyek teszik felismerhetővé, mint a vörös szelepfedél, a kovácsolt alumínium felnik, a Brembo fékek az egyedi radiálisan elhelyezett féknyergekkel, és a megnövelt méretű féktárcsák.

A Brutale 910R színvilágát olyan anyagok felhasználásának köszönheti, mint a sötét polikróm árnyékolás vagy a matricák, melyek a vörös szelepfedél megjelenését tükrözik. A modellt olyan egyedi grafikák díszítik, melyek a 910 S változatról származnak. Az S modelltől esztétikailag megkülönböztető jegyek a következők:

•  Új R szín- és formavilág

•  Új 910R logo

•  Fordulatszámmérő új számjegy skálával

•  Vezető és utas ülés „Pieni Fiore” bőrből

•  Vörös szelepfedél borítás

•  Fekete villaszárak

•  Titánnal kezelt felületek az alábbiakban:

•  alacsonyabb kormány

•  villa

•  váz lemezek

•  kormánysúlyok

A Brutale 910R olyan modern technikai rendszerrel van felszerelve, amely méltán teszi versenymotorrá. Ez nyomon követhető a fék és felfüggesztési elemeken, így a 910 S változattól az alábbiakban különbözik:

•  1. Brembo monoblock P4/34 radiálisan elhelyezett féknyergek

•  2. Alumínium 320 mm átmérőjű féktárcsák

•  3. Radiális féktámasz

•  4. Marzocchi USD 50 mm-es R.A.C villa

•  5. Brembo kovácsolt alumínium felnik Y küllőkkel

•  6. Verseny kipufogó rendszer speciális EPROM-mal

•  7. Új, kézzel polírozott szívócső


Váz

Az új 910R vázszerkezete az egyetlen olyan csőváz a négyhengeres kategóriában, amely króm-molibdén acélból készült.

Ez tekintélyes előnyt jelent a motorkerékpár jellemzői között szilárdsági, mechanikai és torziós merevség szempontjából. A csőváz szerkezet a TELCA üzemben készült (Telai Cagiva) Morazzonéban és a lengőkar forgócsapján keresztül csatlakozik a hátsó lengőkarral és a nyeregtartó konzollal. A műalkotásként is helytálló hátsó lengőkar a szépség és a technikai követelményeknek való megfelelés szempontjából készült a CRC (Centro Ricerche Cagiva) mérnökei által.

Felfüggesztés

A Brutale 910R modellen, mint sorozatgyártású modellen debütált a Marzocchi USD 50mm átmérőjű villája. Ezek a villák a bolonyai gyár által gyártott legrangosabb termékek. A fölfordított villa többféle beállítást tesz lehetővé (13 benyomódási és 32 kirugózási beállítás) és a karbon-nitriddel való kezeléssel javították a siklási jellemzőket. A 910R egyedi megjelenését a felfüggesztésnek is köszönhetjük.

A hátsó felfüggesztés bólintásgátló Sachs lengéscsillapítóval és állítható rugóelőfeszítéssel szerelt, gyors és lassú csillapítást tesz lehetővé.

Fékek

Az MV Agusta Brutale 910R mutatta be a Brembo P4/34 radiális féknyereggel szerelt fékrendszerét, melyet a Brutale logo díszít. Ez a Superbike-ból és MotoGP-ből származó, a szilárdság érdekében radiálisan megtámasztott monoblock fékrendszer kizárólagosan az MV Agusta részére lett kifejlesztve. A megnövelt 320 mm átmérőjű acél féktárcsák, alumínium peremmel ugyancsak újak. A hátsó fék változatlanul 210mm átmérőjű egytárcsás és négydugattyús.

A Nissin fék és kuplungkar kizárólag az MV Agustának készült és rendkívüli aprólékossággal állítható. A Brembo kovácsolt alumínium felnik Y küllőkkel elöl 3,5” 17” –es, hátul 6” 17” –es méretben készülnek. A gumiméret elöl 120/70 ZR 17, hátul 190/55 ZR 17.

Erőforrás

A Brutale 910R a legerősebb erőforrással szerelt a Brutale típusválasztékból. A 910 S-ből származó erőforrástól az alábbiakban különbözik:

1. Új, kézzel polírozott szívócső

2. Verseny kipufogó

3. Speciális EPROM

Tömeg megtakarítás alkatrészenként

Alkatrész

Tömeg megtakarítás (g)

Főtengely

1050

Indító egység

750

Vezérműtengely

400

Hajtókarok

40

D76 dugattyúk

62

Főáttétel és kuplung

250

Sebességváltó és csapágyak

85

Az erőforrás a 750 EV sémáját követi az F4 1000-es jellemzőivel frissítve. A soros négyhengeres erőforrás furatmérete 73,8mm-ről 76 mm-re, míg a löket 43,8mm-ről 50,1mm-re nőtt. Az erőforrás külső mérete nem változott, így a régi vázba ugyanúgy beleillik. Az F4 1000 erőforrásával közösen fejlesztett blokk nem csak mechanikai evolúción esett át, hanem óriási tömeg megtakarítást (2637 g) is eredményezett.

Mint már az F4 1000-es fejlesztésénél megtapasztalták, a hengerűrtartalom növelése hangsúlyosabbá teszi a radiális szelepelrendezés hatékonyságát, azaz nem párhuzamos az elrendezés, hanem 4 0 összesen (szelepenként 2 0 ).

A 910-es blokk egy rendkívül igényes váltóhoz csatlakozik, mely a GP Cagivákból származik. A hatékonyság mellett az erőforrás megfelel a legmodernebb környezetvédelmi előírásoknak, köszönhető a dupla kipufogódobban elhelyezett katalizátornak

Teljesítmény

A 910-es blokk teljesítmény szempontjából is fölülmúlja elődjét. A maximálisan elérhető nyomaték szempontjából is nagy növekedés következett be. Ez a 750-esnél 79 Nm/10500ford./perc, míg a 910-nél 96 Nm / 7.900 fordulat percenként. A legszembetűnőbb tény a 750-el összehasonlítva a közép ső tartományban figyelhető meg.

5.000 fordulat/percnél +21 LE, 7000 ford./percnél +24 LE, 8000 ford./percnél +29 LE, ahol a 910-es a maximális nyomatékot nyújtja. A motor 11.000-es fordulaton éri el a legnagyobb, 136 LE teljesítményt (144 LE versenykipufogóval). Habár a végsebesség másodlagos szempont ennél a típusnál, így is 7 km/h-t nőtt.

 
mOcIzÁsRóL
 
eSeMéNyNaPtÁr 2006
 
LiNkEk
 
aPuM vÁllAlKoZáSa
 
rInGeK
 
iSmIk LiNkJei
 
óRa
 
BeJeLeNtKeZéS
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
SzAvAzZ!!!!
Milyen mocival szárnyalsz???

speed
enduro
cross
naked
robogó
chopper
túra
stb
nincs mocim
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

Új mese a Mesetárban! Ha tudni akarod, mit keres egy tündér a kútban, gyere és nézz be hozzánk!    *****    Az utóbbi idõkben komolyan foglalkoztat a retro játékok árainak robbanása. Errõl írtam egy hosszabb cikket.    *****    Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség